Zespół FISEW FISE od 1990 roku zabiegamy o to, aby zwiększać dostęp obywateli do godnej pracy. W centrum swojego zainteresowania i działań stawiamy człowieka oraz pracę - jako wartość i ważny element jego życia. Pomagamy jednostkom i lokalnym społecznościom tworzyć rozwiązania społeczno-gospodarcze, w których praca daje człowiekowi upodmiotowienie, wzmacnia jego poczucie wartości i chroni godność, niezależnie od tego w jakiej sytuacji społecznej, ekonomicznej, czy kulturowej się znajduje.

Fundacja Inicjatyw
Społeczno-Ekonomicznych

pl. Konstytucji 5 lok. 14
00-657 Warszawa

T +48 22 622 01 91
T +48 22 622 16 87
e-mail: fise@fise.org.pl

Godziny pracy:
poniedziałek - piątek
9.00 - 17.00

Adres korespondencyjny:

WARSZTAT
pl. Konstytucji 4
00-552 Warszawa
T +48 22 622 01 91
strona WARSZTATU
e-mail: warsztat@fise.org.pl

Godziny pracy WARSZTATU:
poniedziałek-piątek
10.00 - 20.00

soboty i niedziele
10.00 - 15.00
 

KRS 0000026197
NIP 525-10-07-953
REGON 002177620
nr konta 06 1600 1462 1837 0192 1000 0001

Ogłoszenie z dnia 19 grudnia 2017 r.

Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych (FISE) to organizacja pozarządowa, która od 1990 roku zabiega o taką rzeczywistość, w której każdy człowiek ma dostęp do godnej pracy. W centrum swojego zainteresowania i działań stawiamy więc człowieka – a pracę, jako wartość i ważny element jego życia.


Obecnie poszukujemy osoby, która wejdzie do zespołu fundacji i przejmie obowiązki na stanowisku

Kierownik/czka biura/recepcji

Poszukujemy osoby, która:
>    posiada doświadczenie pracy na stanowisku kierownika/czki biura lub recepcji (minimum 1 rok) i praktyczną umiejętność zarządzania zespołem,wie co jest ważne w pracy kierownika/czki biura/recepcji i umie zorganizować sobie pracę
>    cechuje się wysoką kulturą osobistą i cierpliwością,
>    posiada umiejętności negocjacyjne i pracy z trudnym klientem,
>    jest energiczna, komunikatywna i samodzielna w działaniu (definiowanie i rozwiązywanie problemów oraz podejmowanie decyzji),
>    potrafi pracować z innymi, dążyć do osiągnięcia wspólnego celu,
>    posiada umiejętność dobrej organizacji pracy swojej i zespołu, którym zarządza,
>    rzetelnie i szybko umie przyswajać i operacjonalizować wiedzę, jest otwarta na edukację i ciągły rozwój,
>    bardzo dobrze zna i umie wykorzystywać w pracy biurowej pakiet MS Office (i nie ma oporów, żeby pogłębiać tę wiedzę),
>    nie boi się i może przenieść kilka kilogramów i nie jest dla niej problemem zmycie naczyń, dba o porządek w przestrzeni, w której pracuje i którą zarządza (w tym nadzoruje firmę sprzątającą biuro),
>    co najmniej dobrze komunikuje się w języku angielskim.

Główne zadania:
Zadania merytoryczne, administracyjne i organizacyjne, m.in.:
>    organizacja pracy biura/recepcji,
>    zarządzanie kilkuosobowym zespołem współpracowników i wolontariuszy prowadzącym recepcję,
>    współpraca z klientami i zespołem fundacji w zakresie rezerwacji i udostępniania przestrzeni (sal i pokoi do pracy),
>    nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
>    dbałość o wysoki poziom obsługi klientów,
>    pomoc administracyjna w działaniach związanych z prowadzeniem projektów fundacji,
>    raportowanie do bezpośredniego przełożonego i zarządu.

Oferujemy:
>    ciekawą, wymagającą zaangażowania i pełną wyzwań pracę w samym centrum Warszawy w dynamicznie rozwijającej się organizacji pozarządowej realizującej projekty i działania społeczne,
>    stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 3/5 etatu (trzymiesięczny okres próbny – również w oparciu o umowę o pracę), wynagrodzenie w wysokości 1800 zł netto;
>    pracę w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 9:00-17:00 – najchętniej, ale w razie potrzeby do negocjacji,
>    okazję do sprawdzenia się w zarządzaniu zespołem osób współpracujących w prowadzeniu biura/recepcji,
>    możliwość uczestnictwa w rozwoju fundacji,
>    pracę z przyjaznym zespołem w organizacji, która stawia na jakość oraz rozwój, samodzielność i pomysłowość swoich pracowników.

Sposób rekrutacji:
1) Przyślij nam swoje CV i krótki (to ważne) list motywacyjny na adres: z tytułem „rekrutacja – kierownik/czka biura/recepcji” – czekamy do 15 stycznia 2018 roku.
2) Nie zapomnij dodać w CV formułki: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
3) Do 30 stycznia 2018 roku skontaktujemy się z wybranymi kandydatami/kandydatkami.
4) 31 stycznia, 1 i 2 lutego 2018 roku przeprowadzimy rozmowy rekrutacyjne w biurze fundacji.